e-rezerwacje spotkań stają się standardem w administracji publicznej
Aplikacja zarezerwuj.pl wykorzystywana jest przez wielu użytkowników z różnych obszarów działalności: firmy, fundacje, a ostatnio również przez instytucje administracji publicznej. Szczególnie dobrze sprawdza się w umawianiu spotkań z petentami, np. w wydziałach komunikacji w sprawach dotyczących rejestracji pojazdów czy wydawania praw jazdy.
2021-03-29, 13:43

zarezerwuj.pl automatyzuje wiele procesów, co w efekcie usprawnia funkcjonowanie instytucji, skraca czas obsługi i zwiększa satysfakcję petentów dokonujących rezerwacji. Szybko i sprawnie – bez kolejek, bez stresu – a o to przecież chodzi zarówno pracownikom urzędów, jak i obywatelom.

Aplikację z powodzeniem wykorzystuje np. Starostwo Powiatowe w Polkowicach – stanowi ona trzon systemu rezerwacji wizyt w Wydziale Komunikacji, a jest to jeden z kluczowych wydziałów urzędu, obsługujący największą liczbę interesantów.  Petenci nie muszą ustawiać się w kolejkach – w formularzu na stronie www urzędu mogą wybrać dogodną datę oraz godzinę, podać swoje imię, nazwisko, telefon, adres e-mail. W przypadku niektórych usług wymagane jest podanie numeru tablic rejestracyjnych i marki pojazdu. Możliwe jest także wprowadzenie do systemu spotkań umówionych telefonicznie lub bezpośrednio na miejscu.

Komfort pracy gwarantuje system e-mailowych i SMS-owych potwierdzeń rezerwacji oraz przypomnień o spotkaniu, a także moduł zarządzania grafikami pracy. 

zarezerwuj.pl to nie tylko system rezerwacji i umawiania spotkań na żywo, ale także tych online. Aplikacja przeszła proces integracji i certyfikacji z popularną platformą Zoom, dzięki czemu użytkownicy mogą umawiać także wideospotkania – uczestnikom przesyłane są powiadomienia z odpowiednimi zaproszeniami i linkami. Możliwe jest także umawianie spotkań z wykorzystaniem MS Teams.

Podmioty zainteresowane wykorzystaniem aplikacji mogą ją testować przez miesiąc za darmo. Wystarczy wejść na stronę https://zarezerwuj.pl/system-rezerwacji-spotkan-dla-administracji-publicznej i założyć konto. Twórcy aplikacji przygotowali także tutoriale, czyli bezpłatne przewodniki online, które krok po kroku pokazują, jak rozpocząć pracę z aplikacją i obsługiwać rezerwacje w zależności od prowadzonej działalności. Oferowane jest także bezpłatne wsparcie w procesie konfiguracji aplikacji.      

InsERT jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla firm. Strategia przedsiębiorstwa polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał ponad 780 tys. licencji, a systemy oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, w tym onlinowe, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, poprzez programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac, po system rezerwacji.

KONTAKT / AUTOR
Marek Szklarz
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.